rivneosvita.org.ua/.../Довідник. %20Критерії%20оцюнювання%20досягнень%20учнів%20початкових%...
Сутність і завдання оцінювання учнів з особливими освітніми ... repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21200 інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами критерії оцінювання оцінювання навчальних досягнень . Issue Date: May-2019. Citation: Гузій О.
3.Психолого-педагогічні особливості оцінювання учнів з особливими освітніми потребами на разі є актуальною темою. Одна з основних вимог інклюзивного навчання полягає в створенні умов для школяра з особливими освітніми потребами, які мають забезпечити реалізацію їх можливостей, що до навчальної діяльності. В інклюзивному навчанні контроль, перевіврка і оцінювання результатів навчання-невідємні складові навчально-виховного процесу, без них не можлива взаємодія між учителем та учнем. В інклюзивному навчанні оцінювання навчальної діяльності учнів не має обмежуватись лише оцінкою знань, умінь та навичок.
ВідповістиВидалитиЧи доцільно проводити ОРІЄНТОВНИЙ КОМПЛЕКСНИЙ ТЕСТ ОЦІНКИ СТАНУ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ унів в перший місяць навчання, якщо відповідно до рекомендацій в період з першого по тридцяте вересня не можна давати максимальне навантаження, це є адаптивний період
ВідповістиВидалитиВітаю! Я теж переконана в недоцільності даного виду діагностики в адаптивний період.Взагалі, таке тестування ,рівно як і висновки ,мають проводитись напередодні у звичних для дитини умовах.До того ж, таке тестування має бути в шкільних умовах почергово, поетапно, за кожним віковим періодом та кожною складовою вікового періоду і менше трьох раз.Тоді і висновки, і рекомендації будуть особистісні, обгрунтовані, а для вчителя- база для складання програми особистісно орієнтованого розвитку.
ВидалитиЯк організувати корекційно-розвивальне заняття з дитиною з розладами аутичного спектру?
ВідповістиВидалитиЯкщо .питання є актуальним для Вас наразі, то дайте мені знати і я Вам чітко розповім і покажу. Можливо, якщо буде Ваше бажання, відкрию для Вас кімнату і проведу з Вами відеоконференцію
ВидалитиЧи потрібна спеціальна освіта вчителю, який працює з дитиною з аутичними розладами?
ВідповістиВидалитиhttps://www.ukrinform.ua/rubric-society/2624503-mon-ne-vimagae-specosviti-dla-vciteliv-inkluzivnih-klasiv.html
Видалитиhttps://www.ukrinform.ua/rubric-society/2624503-mon-ne-vimagae-specosviti-dla-vciteliv-inkluzivnih-klasiv.html
МОН не вимагає спецосвіти для вчителів інклюзивних класів
В даній роботі розкрито суть показників індивідуального оцінювання навчальних досягнень дітей з порушеннями психофізичного розвитку, які перебувають в умовах загальноосвітнього простору.В доступній формі описані типові навчальні плани, для дітей які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.
ВідповістиВидалитиДаний курс допоміг набути нових знань, умінь та навичок. Бажаю Вам натхнення, творчої наснаги на нові звершення.
ВідповістиВидалитиАляб`єва Тетяна Володимирівна та педагоги СДНЗ№46 Андреєва Олена Павлівна, Бручковська Алла Миколаївна, Бабійчук Галина Олександрівна висловлюють вдячність за цікаву та корисну інформацію щодо критеріїв оцінювання.
ВідповістиВидалитиБуло цікаво, дізнались багато нового. Педагоги СДНЗ№46
ВідповістиВидалитиВдячні за змістовну інформацію, та позитивне спілкування. Група педагогів спеціального СДНЗ№46.
ВідповістиВидалитиДякую за довідник! Дуже наповнена та актуальна інформація.
ВідповістиВидалитиПедагоги КЗ "Спеціальна школа № 1 Міської ради міста Кропивницького" Дяченко Л.О., Чернієнко Д.О., Савицька М.В., Шевчук В.В., Перлюк В.В., Салманова Т.С., Поперечна Н.О. вдячні за змістовні та дуже актуальні матеріали практикуму, які знадобляться в нашій практичній діяльності. І надалі сподіваємося на подальшу тісну співпрацю і Вашу допомогу в освоєнні нормативно-правової документації МОН України.
ВідповістиВидалитиШановна Валентино Володимирівно! Педагоги КЗ "Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького" Дяченко Л.О., Шевчук В.В., Перлюк В.В., Поперечна Н.О., Чернієнко Д.О., Савицька М.В., Салманова Т.С. вдячні за змістовну і доречну підбірку матеріалів для практикуму. Дана нормативно - правова база допоможе нам у роботі. Сподіваємося на подальшу співпрацю і взаєморозуміння та Вашу допомогу в оволодінні документами МОН України.
ВідповістиВидалитиДякую!Дуже пiзнавальний практикум.
ВідповістиВидалитиДякую!За змiстовний практикум.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовний практикум! Обов'язково використаю отриману інформацію під час роботи з дітьми.
ВідповістиВидалитиКОРИСНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ
ВідповістиВидалитиМої коментарі були під імям andriygoman7@gmail.cjv
ВідповістиВидалитиНе поспішайте перегорнути сторіеку.Скачайте матеріал, продумайте його
ВідповістиВидалитиматеріал дуже корисний. дякую
ВідповістиВидалитиЗмістовна та актуальна підбірка нормативно - правовоі бази до початку навчального року. Дуже допомагає в роботі. Дякуємо!
ВідповістиВидалитиДякую, дуже ціквий і потрібний матеріал.
ВідповістиВидалитиВітаю! Гарного продуктивного дня!
ВідповістиВидалитиВ інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід'ємними елементами навчально-виховного процесу, без яких не можлива повноцінна взаємодія між учителем та учнями. Дякую за корисну інформацію!
ВідповістиВидалитиВ інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід'ємними елементами навчально-виховного процесу, без яких не можлива повноцінна взаємодія між учителем та учнями. Дякую за корисну інформацію!
ВідповістиВидалитиІнформація важлива, змістовна та цікава. Матеріал скачав і зберіг для подального застосування.
ВідповістиВидалитиШевченко Леонід
Довiдник цiкалий та безперечно буду користуватися у подальшiй роботi (оцiнюааннi).
ВідповістиВидалитиВ інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід'ємними елементами навчально-виховного процесу, без яких не можлива повноцінна взаємодія між учителем та учнями. Дякую за корисну інформацію!
ВідповістиВидалитиГоман Андрій. Психолого-педагогічні особливості оцінювання учнів з особлими освітніми проблемами нароазі є актуальною темою. Одна з основних вимогінклюзивного навчання полягає в створенні умов для школяра з особливими освітніми потребами які мають забезпечити реалізацію їх можливостей щодо навчальної діяльності. В інклюзивному навчанні контроль, перевірка, оцінювання результату навчання невідємні складові навчально-виховного процесу, без них не можлива взаємодія між учителем та учнем. В інклюзивному навчанні оцінювання навчальної діяльності учнів не має обмежуватись лише оцінкою знань, вмінь, навичок.
ВідповістиВидалитиМатеріали глибоко і змістовно висвітлюють питання про оцінювання навчальних досягнень учнів із ЗПР та з інтелектуальними порушеннями (розумова відсталість).Дуже сподобалося, що критерії оцінювання висвітлено в кожній галузі окремо. У нашому закладі навчається 4 дитини цих нозологій, тому матеріали для нас важливі і необхідні в роботі. Дякуємо. З повагою Сніжко Інна, Клусовська Наталія
ВідповістиВидалитиДякуємо за змістовний матеріал, чи буде в майбутньому розроблені критерії формувального оцінювання для дошкільників, що мають ООП.
ВідповістиВидалитиШановні Валентина Володимирівна, дякую за чудовий, цілісний та змістовної матеріал (як завжди Ваші лекції та семінари- СУПЕР)!!!! Матеріал завжди має практичне застосування.
ВідповістиВидалитиШановна Валентина Володимирівна! Дякую за чудово розроблений та поданий матеріал. З кожним роком ми маємо все більше і більше дітей з особливими освітніми потребами. Тож даний матеріал є практичним та доречним.
ВідповістиВидалитиШановна Валентина Володимирівна! Дякую за чудово розроблений та поданий матеріал. З кожним роком ми маємо все більше і більше дітей з особливими освітніми потребами. Тож даний матеріал є практичним та доречним.
ВідповістиВидалитиШановна Валентина Володимирівна! Дякую за чудово розроблений та поданий матеріал. З кожним роком ми маємо все більше і більше дітей з особливими освітніми потребами. Тож даний матеріал є практичним та доречним.
ВідповістиВидалитиДякую!
ВідповістиВидалити