rivneosvita.org.ua/.../Довідник. %20Критерії%20оцюнювання%20досягнень%20учнів%20початкових%...

Коментарі

  1. 3.Психолого-педагогічні особливості оцінювання учнів з особливими освітніми потребами на разі є актуальною темою. Одна з основних вимог інклюзивного навчання полягає в створенні умов для школяра з особливими освітніми потребами, які мають забезпечити реалізацію їх можливостей, що до навчальної діяльності. В інклюзивному навчанні контроль, перевіврка і оцінювання результатів навчання-невідємні складові навчально-виховного процесу, без них не можлива взаємодія між учителем та учнем. В інклюзивному навчанні оцінювання навчальної діяльності учнів не має обмежуватись лише оцінкою знань, умінь та навичок.

    ВідповістиВидалити
  2. Чи доцільно проводити ОРІЄНТОВНИЙ КОМПЛЕКСНИЙ ТЕСТ ОЦІНКИ СТАНУ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ унів в перший місяць навчання, якщо відповідно до рекомендацій в період з першого по тридцяте вересня не можна давати максимальне навантаження, це є адаптивний період

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю! Я теж переконана в недоцільності даного виду діагностики в адаптивний період.Взагалі, таке тестування ,рівно як і висновки ,мають проводитись напередодні у звичних для дитини умовах.До того ж, таке тестування має бути в шкільних умовах почергово, поетапно, за кожним віковим періодом та кожною складовою вікового періоду і менше трьох раз.Тоді і висновки, і рекомендації будуть особистісні, обгрунтовані, а для вчителя- база для складання програми особистісно орієнтованого розвитку.

      Видалити
  3. Як організувати корекційно-розвивальне заняття з дитиною з розладами аутичного спектру?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо .питання є актуальним для Вас наразі, то дайте мені знати і я Вам чітко розповім і покажу. Можливо, якщо буде Ваше бажання, відкрию для Вас кімнату і проведу з Вами відеоконференцію

      Видалити
  4. Чи потрібна спеціальна освіта вчителю, який працює з дитиною з аутичними розладами?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2624503-mon-ne-vimagae-specosviti-dla-vciteliv-inkluzivnih-klasiv.html


      https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2624503-mon-ne-vimagae-specosviti-dla-vciteliv-inkluzivnih-klasiv.html
      МОН не вимагає спецосвіти для вчителів інклюзивних класів

      Видалити
  5. В даній роботі розкрито суть показників індивідуального оцінювання навчальних досягнень дітей з порушеннями психофізичного розвитку, які перебувають в умовах загальноосвітнього простору.В доступній формі описані типові навчальні плани, для дітей які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

    ВідповістиВидалити
  6. Даний курс допоміг набути нових знань, умінь та навичок. Бажаю Вам натхнення, творчої наснаги на нові звершення.

    ВідповістиВидалити
  7. Аляб`єва Тетяна Володимирівна та педагоги СДНЗ№46 Андреєва Олена Павлівна, Бручковська Алла Миколаївна, Бабійчук Галина Олександрівна висловлюють вдячність за цікаву та корисну інформацію щодо критеріїв оцінювання.

    ВідповістиВидалити
  8. Було цікаво, дізнались багато нового. Педагоги СДНЗ№46

    ВідповістиВидалити
  9. Вдячні за змістовну інформацію, та позитивне спілкування. Група педагогів спеціального СДНЗ№46.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую за довідник! Дуже наповнена та актуальна інформація.

    ВідповістиВидалити
  11. Педагоги КЗ "Спеціальна школа № 1 Міської ради міста Кропивницького" Дяченко Л.О., Чернієнко Д.О., Савицька М.В., Шевчук В.В., Перлюк В.В., Салманова Т.С., Поперечна Н.О. вдячні за змістовні та дуже актуальні матеріали практикуму, які знадобляться в нашій практичній діяльності. І надалі сподіваємося на подальшу тісну співпрацю і Вашу допомогу в освоєнні нормативно-правової документації МОН України.

    ВідповістиВидалити
  12. Шановна Валентино Володимирівно! Педагоги КЗ "Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького" Дяченко Л.О., Шевчук В.В., Перлюк В.В., Поперечна Н.О., Чернієнко Д.О., Савицька М.В., Салманова Т.С. вдячні за змістовну і доречну підбірку матеріалів для практикуму. Дана нормативно - правова база допоможе нам у роботі. Сподіваємося на подальшу співпрацю і взаєморозуміння та Вашу допомогу в оволодінні документами МОН України.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую!Дуже пiзнавальний практикум.

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую!За змiстовний практикум.

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую за змістовний практикум! Обов'язково використаю отриману інформацію під час роботи з дітьми.

    ВідповістиВидалити
  16. КОРИСНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ

    ВідповістиВидалити
  17. Мої коментарі були під імям andriygoman7@gmail.cjv

    ВідповістиВидалити
  18. Не поспішайте перегорнути сторіеку.Скачайте матеріал, продумайте його

    ВідповістиВидалити
  19. Змістовна та актуальна підбірка нормативно - правовоі бази до початку навчального року. Дуже допомагає в роботі. Дякуємо!

    ВідповістиВидалити
  20. Дякую, дуже ціквий і потрібний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  21. Вітаю! Гарного продуктивного дня!

    ВідповістиВидалити
  22. В інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід'ємними елементами навчально-виховного процесу, без яких не можлива повноцінна взаємодія між учителем та учнями. Дякую за корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  23. В інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід'ємними елементами навчально-виховного процесу, без яких не можлива повноцінна взаємодія між учителем та учнями. Дякую за корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  24. Інформація важлива, змістовна та цікава. Матеріал скачав і зберіг для подального застосування.
    Шевченко Леонід

    ВідповістиВидалити
  25. Довiдник цiкалий та безперечно буду користуватися у подальшiй роботi (оцiнюааннi).

    ВідповістиВидалити
  26. В інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід'ємними елементами навчально-виховного процесу, без яких не можлива повноцінна взаємодія між учителем та учнями. Дякую за корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  27. Гоман Андрій. Психолого-педагогічні особливості оцінювання учнів з особлими освітніми проблемами нароазі є актуальною темою. Одна з основних вимогінклюзивного навчання полягає в створенні умов для школяра з особливими освітніми потребами які мають забезпечити реалізацію їх можливостей щодо навчальної діяльності. В інклюзивному навчанні контроль, перевірка, оцінювання результату навчання невідємні складові навчально-виховного процесу, без них не можлива взаємодія між учителем та учнем. В інклюзивному навчанні оцінювання навчальної діяльності учнів не має обмежуватись лише оцінкою знань, вмінь, навичок.

    ВідповістиВидалити
  28. Матеріали глибоко і змістовно висвітлюють питання про оцінювання навчальних досягнень учнів із ЗПР та з інтелектуальними порушеннями (розумова відсталість).Дуже сподобалося, що критерії оцінювання висвітлено в кожній галузі окремо. У нашому закладі навчається 4 дитини цих нозологій, тому матеріали для нас важливі і необхідні в роботі. Дякуємо. З повагою Сніжко Інна, Клусовська Наталія

    ВідповістиВидалити
  29. Дякуємо за змістовний матеріал, чи буде в майбутньому розроблені критерії формувального оцінювання для дошкільників, що мають ООП.

    ВідповістиВидалити
  30. Шановні Валентина Володимирівна, дякую за чудовий, цілісний та змістовної матеріал (як завжди Ваші лекції та семінари- СУПЕР)!!!! Матеріал завжди має практичне застосування.

    ВідповістиВидалити
  31. Шановна Валентина Володимирівна! Дякую за чудово розроблений та поданий матеріал. З кожним роком ми маємо все більше і більше дітей з особливими освітніми потребами. Тож даний матеріал є практичним та доречним.

    ВідповістиВидалити
  32. Шановна Валентина Володимирівна! Дякую за чудово розроблений та поданий матеріал. З кожним роком ми маємо все більше і більше дітей з особливими освітніми потребами. Тож даний матеріал є практичним та доречним.

    ВідповістиВидалити
  33. Шановна Валентина Володимирівна! Дякую за чудово розроблений та поданий матеріал. З кожним роком ми маємо все більше і більше дітей з особливими освітніми потребами. Тож даний матеріал є практичним та доречним.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу