інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами критерії оцінювання оцінювання навчальних досягнень. Issue Date: May-2019. Citation: Гузій О.
Даний блог своїм створенням буде виконувати наступні завдання: 1.Обмін досвідом тих вчителів, які уже працювали з дітьми різних нозологій. 2.Озвучувати проблеми чи сумніви в роботі з такими дітьми. 3.Збагатити теоретичну та науково-методичну базу вчителів –практиків. 4.Знайомство з моїм досвідом роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. 5.Робота завторскими розробками, методичними посібниками В.Войтко. 6.Обмін думками та ін.
Сутність і завдання оцінювання учнів з особливими освітніми ...
Федорова Марія Юріївна
ВідповістиВидалитиМатеріали лекції стануть в допомозі вчителям при оцінюванні дітей з особливими освітніми проблемами.
Баранова Світлана
ВідповістиВидалитиДякую, буду використовувати в своїй роботі
Дякую. Цікаво.
ВідповістиВидалитиКуроп'ятник Тетяна Миколаївна. Класний керівник 5 класу
Дуже корисна інформація.
ВідповістиВидалитиКуроп'ятник Т.М.
Дякую за матеріал! Інформація важлива для вчителів, що викладають у інклюзивних класах.
ВідповістиВидалитиДякую. Матеріал цікавий та об'ємний.Буду використовувати рекомендації в своїй роботі
ВідповістиВидалитиВ наш час відбувається модернізація змісту, методик і засобів контролю та оцінювання результатів навчання, тому подана інформація корисна і дійсно стане у нагоді вчителям при оцінюванні дітей з особливими освітніми проблемами
ВідповістиВидалитиНовіцька Т.С.
Дуже потрібний матеріал, дякую.
ВідповістиВидалити