Сутність і завдання оцінювання учнів з особливими освітніми ...

repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21200
інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами критерії оцінювання оцінювання навчальних досягнень. Issue Date: May-2019. Citation: Гузій О.

Коментарі

  1. Федорова Марія Юріївна
    Матеріали лекції стануть в допомозі вчителям при оцінюванні дітей з особливими освітніми проблемами.

    ВідповістиВидалити
  2. Баранова Світлана
    Дякую, буду використовувати в своїй роботі

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую. Цікаво.
    Куроп'ятник Тетяна Миколаївна. Класний керівник 5 класу

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже корисна інформація.
    Куроп'ятник Т.М.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за матеріал! Інформація важлива для вчителів, що викладають у інклюзивних класах.

    ВідповістиВидалити
  6. Ксенія Пономар3 вересня 2020 р. о 05:18

    Дякую. Матеріал цікавий та об'ємний.Буду використовувати рекомендації в своїй роботі

    ВідповістиВидалити
  7. В наш час відбувається модернізація змісту, методик і засобів контролю та оцінювання результатів навчання, тому подана інформація корисна і дійсно стане у нагоді вчителям при оцінюванні дітей з особливими освітніми проблемами
    Новіцька Т.С.

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже потрібний матеріал, дякую.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу